- Descriere și prezentare CCOC PDF
- Regulament de organizare și funcționare a centrului de consiliere și orientare în carieră (CCOC) din cadrul UAO 12.01.2021 PDF
- Programul membrilor CCOC PDF
- Calendar CCOC 2022-2023 SEM I FSJA PDF
- Calendar CCOC 2022-2023 SEM I FSE PDF
- Calendar CCOC 2022-2023 SEM II PDF
- Calendar CCOC 2021-2022 FSE SEM I PDF
- Calendar CCOC 2021-2022 FSE SEM II PDF
- Calendar CCOC 2022-2023 FSE SEM I PDF
- Calendar CCOC 2022-2023 FSE SEM II PDF
- Programul psihologului PDF
- Afis Mina Giurea 11.10.2021 PDF
- Afis Anaf 13.12.2021 PDF
- Afis Bcr 13.12.2021 PDF
- Afis Curte Conturi 09.03.2022 PDF
- Afis Bohus 11.04.2022 PDF
- Afis Anaf 09.06.2022 PDF
ANUNȚURI
În data de 03.04.2023, dul. Felix Tighel, director filială Libra Bank a vorbit studenților economiști despre inteligența artificială în banking. Tematica s-a axat în jurul
speculațiilor că inteligența artificială ar putea să înlocuiască, pe viitor, angajatul uman – chiar și în serviciile de banking.
----------------------------
În data de 23.03.2023 la Universitatea Agora a avut loc prezentarea programului “Școala de bani”, cu dl. George Silaghi, director retail în cadrul Băncii Comerciale
Române „Cum luăm decizii financiare inteligente?” – aceasta a fost întrebarea fundamentală la care studenții economiști au fost invitați să dea un răspuns.
----------------------------
În data de 23 martie 2023, Universitatea Agora a avut un invitat special, si anume, Francesco Miraglia, avocat al Tribunalului din Madrid și Bolognia care a prezentat studenților de la Facultatea de Științe Juridice si Administrative cartea „Avocatul copiilor. Prea multă putere fără control: așa se construiește falsul abuz în familie și custodia ilegală”.
Francesco Miraglia are o vastă experiență în dreptul familiei, respectiv drepturile minorilor și o bună colaborare cu comunitățile internaționale, aspecte care l-au determinat să accepte invitația Universității Agora. La întâlnirea cu distinsul avocat au fost prezenți și dul Radu Florian, decanul Facultății de Științe Juridice și Administrative, dna Laura Dumitrana Rath Boșca, director CCOC, dna Sidonia Lupaș, consilier juridic în cadrul Asociației Smile, dul av. Marc Darius, etc.
----------------------------
În data de 08.03.2023, dna. Delia Vasilescu (reprezentant Camera de Comerț și Industrie Bihor) și dl. Gönczi József (președintele Asociației pentru Promovarea Afacerilor în România), s-au întâlnir cu studenții Universității Agora pentru prezentarea proiectului CodeIMM, cu dna. Delia Vasilescuși dl. Gönczi József. Astfel, studenții au aflat
despre proiectul „COmpetente Digitale pentru DEzvoltarea IMM-urilor”, care face posibilă oportunitatea angajatorilor de a crește performanța echipei oferindu-le angajaților posibilitatea de a participa la cursuri gratuite susținute de traineri experimentați, pe diferite tematici, pentru îmbunătățirea competențelor, cunoștințelor și aptitudinilor în domeniul IT.
----------------------------
În data de 8 martie 2023 in cadrul activităților organizate de CCOC Universitatea Agora, a avut loc o întâlnire de informare și prezentare a proiectului CODE IMM, cu dna Delia Vasilescu, reprezentant al Camerei de Comert si Industrie Bihor și dul Gonczi Jozsef, partener în proiect, reprezentant al Asociației pentru Promovarea Afacerilor din România - ROWE.
Camera de Comerț și Industrie Bihor,
inscrie cursanți în vederea organizării de CURSURI GRATUITE pentru dezvoltarea
COMPETENȚELOR DIGITALE
Se vor derula 7 module de cursuri diferite a câte 40 ore, pentru dezvoltarea competențelor digitale pe următoarele tematici:
1- Competente digitale - informatice de bază
2- Competenţe digitale - cloud şi alte tehnologii/aplicaţii de stocare de date şi informaţii
3- Competenţe digitale - specifice aplicaţiilor mobile
4- Competenţe digitale - dedicate specialiştilor din domeniul IT
5- Competente digitale - specifice schimbului electronic de informaţii şi managementului documentelor electronice
6- Competente digitale - specifice gestionării platformelor de comunicare socială în scop profesional
7- Competente digitale - specifice comerţului electronic
Se pot înscrie persoane angajate ale IMM-urilor cu contract de muncă pe perioadă determinată sau nedeterminată. Conform articolului 2 al anexei din Recomandarea 361/2003/CE ”Categoria Intreprinderilor Micro, Mici și Mijlocii (IMM) este formată din întreprinderi care angajează mai puțin de 250 de persoane și care au o cifră de afaceri anuală netă de până la 50 de milioane de euro și/sau dețin active totale de până la 43 de milioane de euro”. De asemenea art. 3 prevede faptul că în categoria IMM intră următoarele categorii de întreprinderi: microîntreprinderi, întreprinderi mici și întreprinderi mijlocii.
Cursurile se deruleaza prin Proiectul „COmpetente Digitale pentru DEzvoltarea IMM-urilor”, parteneriat intre Camera de Comerț și Industrie Bihor, Asociația pentru Promovarea Afacerilor in Romania si Fundația Centrul De Resurse pentru Educație și Formare Profesională, proiect care face posibilă oportunitatea angajatorilor de a crește performanța echipei oferindu-le angajaților IMM-urilor ocazia de a participa la cursuri gratuite susținute de traineri experimentați, pe diferite tematici, pentru îmbunătățirea competențelor, cunoștințelor și aptitudinilor în domeniul IT.
----------------------------
În data de 8 martie 2023, în cadrul activităților organizate de CCOC din cadrul Universității Agora, a fost invitata dna inspector principal Roxana Petruse. Aceasta a prezentat studenților profesia de expert criminalist. De asemenea, a împărtășit audienței din tainele profesiei, prezentând expertiza grafica a semnăturilor și a scrisului de mână, diversele metode folosite de specialiștii și experții criminaliști pentru a-și putea proba, susține și demonstra concluziile la finalizarea expertizelor și rapoartelor criminalistice
----------------------------
În data de 18.01.2023 studenții economiști au participat la o întâlnire cu dul George Silaghi, director retail în cadrul Băncii Comerciale Române, unde s-a discutat despre
activitatea de creditare și gestionarea resurselor umane.
----------------------------
În data de 06.12.2022, dul Gönczi József și dul. Silviu Roman au venit la o întâlnire cu studenții economiști pentru a vorbi despre „Antreprenori de succes”. Studenții au avut
ocazia să descopere câteva exemple bune de afaceri care, în baza unor resurse financiare și logistice limitate și în spectrul asumării unor riscuri ante-evaluate, au reușit să pătrundă și să se mențină pe piața județului Bihor.
----------------------------
Marți, 6 decembrie 2022, ora 17.00, în Amfiteatrul Verde din cadrul Universității Agora va avea loc întâlnirea studenților de la Facultatea de Știinte Economice cu antreprenori din județul Bihor.
Întâlnirea este organizată de către Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră (CCOC) al Universității Agora, director CCOC, jurist dr. Laura Dumitrana Rath Boșca
----------------------------
Luni, 31.10.2022, Centrul de Consiliere si Orientare în Carieră a organizat o întâlnire cu domnul inspector principal Chereji Andrei Cristian și cu subinspector Cocian Bogdan din cadrul Serviciului Criminalistic al Inspectoratului de Poliție al Județului Bihor.
----------------------------
Luni, 10.10.2022, în Aula Albastră a Universității Agora din Oradea a avut loc o întâlnire cu dna Ioana-Gabriela Sasu-Sbârciog, decan al CCJBH și dna Diana Cîrmaciu, membru în Consiliul de conducere al CCJBH.
----------------------------
În data de 10.10.2022 a avut loc o întâlnire de lucru între studenții economiști și dna. Rocxanda Ianță, expert contabil în cadrul societății SC Contexpert SRL. Discuțiile s-au
axat în jurul activității de expertiză contabilă, atât pentru clienții persoane juridice, cât și pentru activitățile cu caracter special, la instanțele de judecată.
----------------------------
Sesiune de informare 07.07.2022, ora 17.00
Stimați studenți, în data de 07.07.2022, ora 17.00 va avea loc sesiunea de informare cu privire la desfășurarea Practicii de specialitate ca disciplină obligatorie în semestrul 7 ș 8 al anului IV de studiu. Sesiunea de informare se va desfășura la sediul Universității Agora, în Amfiteatrul Albastru.
Prezența este obligatorie.
Profesor responsabil de Practica de specialitate
Conf. univ. dr. Laura-Roxana Popoviciu
lpopoviciu@yahoo.com
----------------------------
Joi 09.06.2022, în Aula Albastră a Universității Agora din Oradea a avut loc o întâlnire cu doamna judecător Loreley Mirea, vicepreședinte al Curții de Apel Oradea.
----------------------------
În data de 09.06.2022, dna Elena Pantea de la Agenția Națională de Administrare Fiscală, a prezentat studenților Facultății de Științe Economice, oportunitățile de carieră în
cadrul unei instituții cu un mecanism instituțional complex (A.N.A.F.).
----------------------------
În data de 12.04.2022, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră a studenților (C.C.O.C.) din cadrul universității Agora, în colaborare cu Clubul Rotary Insignis Oradea au organizat o întâlnire cu studenții de la Facultatea de Științe Juridice și Administrative, Domeniile „Drept” și „Științe administrative”, din anii I, II, III și IV.
Invitații au fost: Claudia Mirela Cercheș, avocat Baroul Bihor; Vlad Țară, notar public, Camera Notarilor Publici Oradea și Octavian Bochiș, avocat Baroul Bihor.
----------------------------
În data de 11.04.2022, dl. Florian Bohuș angajat al societății Fap Contex a prezentat studenților economiști profesia de expert contabil. Dincolo de rigiditatea unei astfelde profesii liberale, care presupune o muncă repetitivă cu cifre, bilanțuri și declarații fiscale, invitatul a punctat faptul că această profesie poate să aducă un venit constant, îndestulător, iar ritmicitatea dezvoltării profesionale depinde și de gradul în care un expert contabil dedică timp pentru formarea profesională continuă, actualizarea zilnică a informațiilor din domeniul legislației financiar-contabile și fiscale, precum și de diversificarea gamei de servicii oferite.
----------------------------
În data de 11.04.2022, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră a studenților (C.C.O.C.) din cadrul Universității Agora a invitat-o pe doamna comisar de poliție Lavinia Papp, psiholog principal, specialist criminalist, expert poligraf, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Bihor, la o întâlnire cu studenții de la Facultatea de Științe Juridice și Administrative, Domeniul Drept, Domeniul Științe administrative, Programul de studii: Poliție locală și Programul de studii: Științe penale și criminalistică (SPC).
----------------------------
Colegiul Consilierilor Juridici Bihor efectuează înscrieri pentru:
Examenul pentru profesia de consilier juridic, respectiv dobândirea titlului profesional de consilier juridic STAGIAR, cu o perioadă de 2 ani, organizat în data de 28.04.2022, ora 16:00.
Examenul pentru profesia de consilier juridic, respectiv dobândirea titlului profesional de consilier juridic DEFINITIV, organizat în data de 28.04.2022, ora 16:00.
----------------------------
În data de 30 martie 2022, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din cadrul Universității Agora a organizat o întâlnire de lucru cu dna Oana Lazăr, consilier juridic în cadrul Direcției Juridice - Serviciul Juridic Contencios din Primăria Municipiului Oradea și dna Ioana Gligor, consilier juridic în cadrul Direcției Juridice – Compartimentul Contestații Falimente din Primăria Municipiului Oradea.
La întîlnire au participat studenți de la Facultatea de Științe Juridice și Administrative, respectiv Programul de studii Drept, anii I, II, III și IV și cei de la Programul de studii Poliție Locală, anii I, II și III.
----------------------------
În data de 09.03.2022, la ora 16.00, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din cadrul Universității Agora a organizat o întâlnire de lucru cu domnul inspector principal Chereji Andrei Cristian din cadrul Serviciului Criminalistic, Inspectoratul de Poliție al Județului Bihor.
----------------------------
În data de 09.03.2022 au participat la o întâlnire cu dul. Nicu Burtă, reprezentant al Curții de Conturi (jud. Bihor) și au învățat cum sunt combătutr fraudele în instituțiilepublice. Discuțiile au deviat înspre mai multe direcții, de la activitatea specifică – verificarea modului de formare, de administrare și de întrebuințare a resurselor financiare ale statului și ale sectorului public – până la activitatea, relativ nouă și exclusivă – auditul public extern al modului de utilizare a fondurilor europene nerambursabile.
----------------------------
În data de 07.03.2022, ora 13.00 are loc întâlnirea studenților din anul I Drept cu îndrumătorul de an, prof.univ.dr. Elena Iancu. Întâlnirea se va desfășura în format mixt, atât în sala de curs cât și prin intermediul platformei Moodle, la secțiunea „Îndrumător de an Drept”.
----------------------------
În data de 13.01.2022, dna. Elena Pantea, de la Agenția Națională de Administrare Fiscală, a avut o prelegere în fața studenților economiști. Pe lângă modul de
organizare al instituției, structurarea acesteia pe direcții regionale, etc., s-a discutat și despre procedura de impunere și recuperare a creanțelor, în cazul rău-platnicilor, precum și informații generale despre obligațiile fiscale ale oricărui tip de contribuabil.
----------------------------
În data de 12.01.2022, ora 20.00 va avea loc întâlnirea online pe platforma Moodle cu îndrumătorul de an:
Ordinea de zi:
1. Verificarea modului de desfășurare a cursurilor și seminariilor
2. Prezența la cursuri și seminarii
3. Practica de specialitate
4. Aspecte privind programarea examenelor din sesiunea de iarnă
5. Pregătirea pentru sesiune
6. Diverse
----------------------------
În data de 13.12.2021 a avut loc o întâlnire cu dl. George Silaghi, director retail în cadrul Băncii Comerciale Române și studenții economiști ai Universității Agora din
Oradea. Dl. George Silaghi a venit să le vorbească studenților despre cariera în domeniul bancar, din ipostaza de director retail în cadrul Băncii Comerciale Române
----------------------------
În data de 13.12.2021, ora 20.00 va avea loc întâlnirea online pe platforma Moodle cu îndrumătorul de an:
Ordinea de zi:
1. Verificarea modului de desfășurare a cursurilor și seminariilor
2. Prezența la cursuri și seminarii
3. Practica de specialitate
4. Indicarea regulamentelor/ metodologiilor/ procedurilor la nivelul universității
5. Indicarea regulamentelor/ metodologiilor/ procedurilor la nivelul facultății
6. Participarea la cercurile științifice studențești
7. Activitatea A.S.A
8. Diverse
----------------------------
În data de 11.10.2021 a avut loc o întâlnire între studenții economiști și dna Mina Giurea, director economic în cadrul Camerei de Comerț și Industrie Bihor. În cadrul
întâlnirii s-a punctat utilitatea publică a acestei organizații neguvernamentale, datorită rolului său principal, acela de interfață între comunitatea de afaceri și factorii de putere (autoritățile publice), prezentându-se apoi istoricul interesant al instituției
----------------------------
În data de 10.11.2021, ora 20.00 va avea loc întâlnirea online pe platforma Moodle cu îndrumătorul de an:
Ordinea de zi:
1. Verificarea modului de desfășurare a cursurilor și seminariilor
2. Prezența la cursuri și seminarii
3. Practica de specialitate
4. Prezentarea Codului de etică și integritate al UAO
5. Prezentare Carta UAO
6. Participarea la cercurile științifice studențești
7. Diverse
----------------------------
Sesiune de informare 04.10.2021, ora 18.00
Stimați studenți, în data de 04.10.2021, ora 18.00 va avea loc sesiunea de informare cu privire la desfășurarea Practicii de specialitate ca disciplină obligatorie în semestrele 7 și 8 ale anului IV de studiu. Sesiunea de informare se va desfășura în format mixt, atât fizic, în Aula Verde cât și online pe platforma Moodle.
Prezența este obligatorie.
Profesor responsabil de Practică de specialitate:
Conf. univ. dr. Laura-Roxana Popoviciu
lpopoviciu@yahoo.com
Noutăți:
Vineri, 05.11.2021 la Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din cadrul universității AGORA, a avut loc o întâlnire online cu dna Lavinia Papp, comisar de poliție, psiholog principal și expert poligraf în cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Bihor, care a prezentat profesia de expert poligraf.
Luni, 08.11.2021 la Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din cadrul universității AGORA a fost invitat dul Ionuț Radi, avocat Baroul Bihor.
In atentia studentilor de la DREPT, anul I, studii universitare licență. În data de 8.11.2021, ora 13 va avea loc întâlnirea (lunară) studenților cu indrumatorul de an, prof.univ.dr.habil. IANCU Elena-Ana. Mod de desfășurare: online, prin utilizarea platformei MOODLE. Sectiunea: Îndrumător de an Drept (I-IV).Luni, 25.10.2021 la Centru de Consiliere și Orientare în Carieră a studenților a fost invitată doamna inspector de poliție Roxana Petrușe, expert criminalist în cadrul Compartimentului „Expertize și Constatări Criminalistice" al Serviciului Criminalistic din Inspectoratul de Poliție Județean Bihor.
Marți, 19.10.2021 la Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră a studenților a avut loc o întâlnire de lucru între dl. Vlad Mariș, șef Birou Ordine Publică în cadrul Poliției locale Oradea și studenții de la specializarea Poliție locală din anii I, II și III.
În data de 11.06.2021 de la ora 09.00 la Universitatea Agora din Oradea, prin Centrul de Orientare și Îndrumare în Carieră (CCOC), va avea loc o dezbatere online cu dna comisar de poliție Lavinia Papp, psiholog principal, specialist criminalist, expert poligraf, din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Bihor.
Joi, 03.06.2021, în cadrul Universității Agora din Oradea, prin Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră, se va desfășura Seminarul GRAFOLOGIA ȘI SECRETELE EI, prezentat de analistul grafolog Călin Ban, președintele Asociației Grafologilor din România, specializat în recrutare și selecție de personal, cu peste 250 de analize grafologice efectuate.
La eveniment va participa și dl. Florin Lăzău, șef Serviciu Criminalistic din cadrul I.P.J. Bihor, care are și calitatea de vicepreședinte al Asociației Grafologilor din România și alți membri ai Asociației.
În data de 04.03.2021 la orele 16:00, îi avem ca invitați în cadrul CCOC pe domnii: Mark Ujvarosi, inspector principal și Cosmin Chiș, coordonator Ordine Publică și rutieră în cadrul Poliției Locale Marghita, la o întâlnire de informare cu studenții Universității Agora, programul de studiu Poliție Locală. Intâlnirea va avea loc în Aula albastră, din incinta Universitatii Agora
În data de 1 martie 2021 orele 14:00 îl avem ca invitat în cadrul CCOC pe domnul Vlad Mariș, Șef birou Ordine Publică din cadrul Direcției Poliției Locale Oradea. Evenimentul va avea loc în Aula Albastră din incinta Universității Agora din Oradea.
Prima sesiune de informare pentru studenții anului III, DREPT, anul universitar 2020/2021
Stimați studenți, în data de 5.07.2021, ora 19.00 va avea loc sesiunea de informare cu privire la desfășurarea Practicii de specialitate ca disciplină obligatorie în semestrele 7 și 8 ale anului IV de studiu (an universitar 2021/2022).Sesiunea de informare se va desfășura în format mixt, atât fizic, în Amfiteatrul Albastru, cât și online.
Prezența este obligatorie.
Teme de discuție:
- Prezentarea Regulamentului de practică UAO;
- Prezentarea Metodologie de practică la nivel FSJA;
- Prezentarea partenerilor de practică;
- Poziția Practicii de specialitate în Planul de învățământ, anul IV din anul universitar 2021/2022.
Cadru didactic responsabil de Practică de specialitate:
Conf. univ. dr. Laura-Roxana Popoviciu
Calendar CCOC 2020-2021: PDF (arhivă)
CCOC
- Despre noi
- CCOC face parte din structura Universității AGORA din anul 2013.
- Misiunea CCOC: sprijinirea studenților și absolvenților în dezvoltarea personală și a unei cariere de succes prin informare, consiliere și facilitarea accesului pe piața muncii.
- Obiectiv principal: inserția studenților pe piața muncii, atât în timpul facultății cât și după absolvire.
- Serviciile CCOC:
- Consiliere
- Asistență
- Facilități
- Oportunități
- Activități:
- Târguri carieră
- Întâlniri studenți - angajatori
- Consiliere
- Prezentări companii
- Monitorizare traseu profesional
- Echipa CCOC
- Resurse utile:
- Formulare (Convenție pentru efectuarea stagiului de practică)
- Acte necesare
- Informații utile
Acasă
- Misiunea centrului
- Sprijinirea studenților și absolvenților Universității Agora în dezvoltarea unei cariere de succes prin servicii de informare, consiliere și acces pe piața muncii
- Dezvoltare durabilă
- Nu se poate realiza decât prin crearea și consolidarea legăturilor între mediul universitar și mediul de afaceri care să aducă avantaje de ambele părți.
Consiliere
- Ghid pentru carieră
- Scrisoare de prezentare
- CV-ul profesional
- Ce este important când iți faci un plan de carieră
- Consilierea psihologică
- Dezvoltarea resurselor umane
- Intervenții în situații critice
- Gestionarea stresului în anumite situații (sesiune, examene etc.)
- Metode de diminuare a dificultăților emoționale
- Orar consiliere
- Voluntariat
- Legea voluntariatului 78/2014
- Practica - Cursuri de formare continuă
Evenimente
Evenimente:
03.05.2021: PDF Galerie: photo 03.06.2021
06.05.2021: PDF Galerie: photo 06.05.2021
07.05.2021: PDF Galerie: photo 07.06.2021
11.06.2021: PDF Galerie: photo 11.06.2021
11.10.2021: PDF Galerie: photo 11.10.2021
19.10.2021 Click aici Galerie: photo 19.10.2021
25.10.2021: Click aici Galerie: photo 25.10.2021
05.11.2021: Click aici Galerie: photo 05.11.2021
08.11.2021: Click aici Galerie: photo 08.11.2021
02.12.2021: Click aici Galerie: photo 02.12.2021
17.01.2022: Click aici Galerie: photo 17.01.2022
09.03.2022: Click aici Galerie: photo 09.03.2022
30.03.2022: Click aici Galerie: photo 30.03.2022
11.04.2022: Click aici Galerie: photo 11.04.2022
12.04.2022: Click aici Galerie: photo 12.04.2022
- Evenimentele centrului, organizate pentru studenți dar și împreună cu studenții:
- „Săptămâna Carierei la Agora”: atelier pentru studenți, târg de joburi, concerte.
- Atelier pentru studenți: Modele în carieră (Mentori)
- Consiliere în redactarea CV-ului
- Cum redactez corect lucrarea de licență?
- Workshop - Calitatea educației
- Workshop - Performanța profesională
- Alte evenimente
- „Săptămâna Carierei la Agora”, Bursa locurilor de muncă pentru absolvenți, în colaborare cu AJOFM etc.
Galerie Foto Evenimente
Evenimente: Galerie, photo 03.06.2021, photo 06.05.2021 ,photo 07.06.2021, photo 11.06.2021
Studii
- Chestionare
- C.1. Evaluarea gradului de satisfacție a studenților Universității Agora
- C.2. Monitorizarea traseului profesional
- Proiecte
- Student Agora -> Antreprenor
- Întâlniri cu actuali și foști studenți Agora, care sunt antreprenori
- Rapoarte de activitate:
Programe
Locuri de muncă
- Locuri de muncă
- Angajatori
- AJOFM click aici
- Publi24 click aici
- Bestjobs click aici
- Ejobs click aici
Contact
Piaţa Tineretului, nr. 8
(intersecție cu Miron Costin, Școalelor și Oglinzilor)
Coordonate GPS:
Lat. N: 47.048938421830755, Long. E: 21.950868387444626
410526 Oradea, jud. Bihor
Tel: +40 259 427 398, +40 259 472 513
Fax:+40 259 434 925 (Secretariat, Senat, Consiliu de Administrație)
Tel./Fax +40 359 101 032 (Rector, Cancelar)
Adresa de e-mail:
Secretariat: secretariat@univagora.ro
Director CCOC: dumitra1970@yahoo.com
Psiholog Cuibuș Dănuța-Ioana: danutadana91@yahoo.com
Pentru programări consiliere vă rugăm să trimiteți un email la adresa: secretariat@univagora.ro și să specificați numele, facultatea și anul de studiu.